Siedem etapów tworzenia i modyfikowania systemów premiowych w działach sprzedaży.
Strategia wynagrodzeń w dziale sprzedaży.
Zgodność systemów ze strategia rynkową.
Jak liczyć części zmienne wynagrodzenia handlowców.
Budowanie szczegółów sytemu – arkusze kalkulacyjne.
Wdrażanie systemów premiowych.
Aspekty prawne wdrażania i zmieniania systemów premiowych.
Trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą, konsultant, facylitator.
Pełnił stanowiska dyrektora sprzedaży i dyrektora marketingu na rynkach FMCG, mody i usług. Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył też Akademię Konsultantów Zarządzania, Akademię Coachingu Biznesowego oraz Szkołę Facylitacji Pathways.
Od 2010 licencjonowany trener i konsultant Sandler Training. Właściciel gdańskiej firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training. Realizuje projekty skierowane do kadry menedżerskiej i handlowej, prowadzące do zwiększenia efektywności sprzedażowej. W jego szkoleniach, wykładach i seminariach wzięło udział ponad 11.000 osób.
Wykładał na studiach MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Gdyni. Twórca i organizator największej w północnej Polsce cyklicznej konferencji dla menedżerów sprzedaży – odbywającej się od 2012 r. w Gdańsku "Morfologii Sprzedaży" i od 2018 r. "Morfologii Przywództwa".
Trener sprzedaży i zarządzania, kierownik projektów doradczych z obszaru HR.
Zarządzał działami personalnymi w firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Od kilkunastu lat, jako trener, wspiera zespoły handlowe oraz kadrę menedżerską.
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Moderator oraz certyfikowany kurs Institute of Leadership and Management (ILM).
Wykładowca akademicki związany m.in. z Politechniką Łódzką oraz Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie.