Omówienie raportów FinxS Sales Assessment
Analiza kompetencji sprzedażowych
Typologia procesów sprzedaży
Kluczowe kompetencje w procesach sprzedaży uczestników
Budowanie własnej wizji rozwoju sprzedaży
Analiza otoczenia zewnętrznego i głównych konkurentów
Identyfikacja priorytetów rozwoju sprzedaży
Punkty krytyczne w procesach sprzedaży
Uszczelnianie procesów obejmujących kluczowe priorytety
Przygotowanie Kluczowych Aktywności Sprzedażowych
Zasady monetyzowania bólów
Typowe sytuacje monetyzacyjne
Przygotowanie algorytmów monetyzacyjnych przydatnych w procesach uczestników
Budowanie arkusza Bóle vs. Wartości
Sposób przygotowywania dowodów na istnienie wartości
Analiza zasad budowania krótkich historii
Pokazywanie specyfiki opowiadanych sytuacji
Używanie liczb w historiach
Elementy budowania narracji związanych z historiami sukcesu
Pokazywanie wartości sprzedażowych w historiach
Rodzaje Aktywności Inbound vs Outbound
Budowanie profilu grupy docelowej
Biały wywiad – narzędzia i zasady
Konceptogram celu
Nawiązywanie relacji z decydentami w B2B
Zasady budowania Personal Brandingu
LinkedIn – budowanie sieci kontaktów
Budowanie strategicznych aliansów
Networking w działaniach online i onsite
Tworzenie własnego planu prospectingowego
Trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą, konsultant, facylitator.
Pełnił stanowiska dyrektora sprzedaży i dyrektora marketingu na rynkach FMCG, mody i usług. Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył też Akademię Konsultantów Zarządzania, Akademię Coachingu Biznesowego oraz Szkołę Facylitacji Pathways.
Od 2010 licencjonowany trener i konsultant Sandler Training. Właściciel gdańskiej firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training. Realizuje projekty skierowane do kadry menedżerskiej i handlowej, prowadzące do zwiększenia efektywności sprzedażowej. W jego szkoleniach, wykładach i seminariach wzięło udział ponad 11.000 osób.
Wykładał na studiach MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Gdyni. Twórca i organizator największej w północnej Polsce cyklicznej konferencji dla menedżerów sprzedaży – odbywającej się od 2012 r. w Gdańsku "Morfologii Sprzedaży" i od 2018 r. "Morfologii Przywództwa".
Strateg sprzedaży, psycholog i praktyk Sales Leadership’u.
Prekursor i ekspert metodyki Sandler Training w Polsce. Specjalizuje się w złożonych procesach sprzedażowych, a w szczególności w produktach i usługach Premium. Certyfikowany Trener Sandler Training, Extended DISC i modelu diagnozowania kompetencji FinxS.
Przez 25 lat w biznesie pełnił funkcje menedżerskie, rozwojowe i eksperckie dla kilkudziesięciu firm o zasięgu międzynarodowym. Przez wielu jest nazywany ,,Doktorem od bóli sprzedaży”. W ciągu 20 lat jako Konsultant Business Leadership, uchronił przed bankructwem i przyczynił się do rozwoju kilkudziesięciu firm.
Prywatnie szczęśliwy mąż i dumny tata czwórki dzieci. Na co dzień uzależniony od aktywnego sportu i dobrego nastroju.