Ocena własnych działań prospectingowych.
Wybór najatrakcyjniejszych segmentów rynku.
Elementy mentalne w prospectingu.
Narzędzia prospectingowe.
Bóle klientów v. sprzedawane wartości.
Budowanie person zakupowych.
Narzędzia i działania networkingowe.
Zimne rozmowy telefoniczne.
Budowanie sieci i działania na LinkedIn.
Elementy prospecting mixu.
Analiza procesu sprzedaży w prospectingu.
Budowa zestawu kluczowych aktywności związanych ze zdobywaniem nowych klientów.
Tworzenie własnego planu prospectingowego.
Trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą, konsultant, facylitator.
Pełnił stanowiska dyrektora sprzedaży i dyrektora marketingu na rynkach FMCG, mody i usług. Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył też Akademię Konsultantów Zarządzania, Akademię Coachingu Biznesowego oraz Szkołę Facylitacji Pathways.
Od 2010 licencjonowany trener i konsultant Sandler Training. Właściciel gdańskiej firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training. Realizuje projekty skierowane do kadry menedżerskiej i handlowej, prowadzące do zwiększenia efektywności sprzedażowej. W jego szkoleniach, wykładach i seminariach wzięło udział ponad 11.000 osób.
Wykładał na studiach MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Gdyni. Twórca i organizator największej w północnej Polsce cyklicznej konferencji dla menedżerów sprzedaży – odbywającej się od 2012 r. w Gdańsku "Morfologii Sprzedaży" i od 2018 r. "Morfologii Przywództwa".